In integrated marketing, advertising is a paid mass-meddiated attempt to persuade. Should those who are related to advertising include "publicity"

回答の条件
  • URL必須
  • 1人3回まで
  • 登録:2006/10/04 08:56:23
  • 終了:2006/10/11 09:00:04

回答(1件)

id:ssueno No.1

ssueno回答回数99ベストアンサー獲得回数72006/10/04 09:22:24

ポイント60pt

Yes, publicity is a key component to the marketing strategy.

Advertising is a paid component, but due to the recent advertising using Blogs, it is more closer to "publicity". There are strategy to have paid articles that specifically aim at bringing attention to the public. Though there are difference between the two, as the integrated strategy it will need to be in pair.

http://www.bmcommunications.com/ad_pub.htm

コメントはまだありません

この質問への反応(ブックマークコメント)

「あの人に答えてほしい」「この質問はあの人が答えられそう」というときに、回答リクエストを送ってみてましょう。

これ以上回答リクエストを送信することはできません。制限について

絞り込み :
はてなココの「ともだち」を表示します。
回答リクエストを送信したユーザーはいません