英語の翻訳をお願いします。

海外のアフィリエイトでの報酬が支払われないため
「どうすれば支払っていただけますか?」というような内容のメールを送った際に来た返事です。

よろしくお願いします。

Thank you for your email!

I am showing a check expiration hold in your account. Please update your address in order for the hold to be lifted. All you have to do is update something, whether it’s taking out a number in your address and putting it back in, just so that the hold can be lifted. After doing so, all pending payments will be consolidated in the next batch of payments.

Let me know as soon as this has been done so that I can escalate this to accounting for payment.

回答の条件
  • 1人1回まで
  • 登録:2008/09/27 11:37:40
  • 終了:2008/09/27 17:41:53

ベストアンサー

id:jan8 No.1

jan8回答回数455ベストアンサー獲得回数962008/09/27 14:38:10

ポイント60pt

Thank you for your email!

メール連絡頂きありがとうございます。

I am showing a check expiration hold in your account.

貴方のアカウントにある「小切手の有効期限による保留」を示しています。

Please update your address in order for the hold to be lifted.

この保留を解除する為に、貴方の住所を更新して下さい。

All you have to do is update something, whether it’s taking out a number in your address and putting it back in, just so that the hold can be lifted.

貴方が行わなければならない事は、単に更新することです、貴方の住所にある番号を取り出し、それを再度書き込む事で、それだけで保留は解除されます。

After doing so, all pending payments will be consolidated in the next batch of payments.

その後で、遅延している全ての支払は、次回の支払業務(バッチ処理)において合併されます。

Let me know as soon as this has been done so that I can escalate this to accounting for payment.

以上の事が済み次第早めに連絡を頂ければ、支払いの為のアカウントを拡大する事が出来ます。

以下参考になると思います。

https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?hlrm=en-ch&...

小切手の期限が切れました。支払いが保留になっているのはなぜですか?

AdSense の小切手は発行日から 6 か月間有効です。小切手の期限が切れると、小切手を郵送する前に住所が最新のものであることを確認するため、アカウントが保留になります。保留を解除するには、住所を確認して更新し (設定を保存してください)、支払い方法を再度選択してください。

その前に、どのような支払い方法が利用可能かご確認ください。

id:worldtravel

ありがとうございました。

住所を更新しました。

住所欄の上にこう書かれていました。

Until your Pay To address is validated, any changes to your address will temporarily prevent you from receiving payments via direct deposit. Once you receive and cash a check payment at your new address and the check clears, the direct deposit option will be visible. At that time you can input your bank account information. Within 5 to 7 business days, 2 random deposits will be placed in your bank account. After you enter the dollar amounts in your Payment Information section, you will again be enabled for Direct Deposit.

更新した旨の連絡をしてみます。

ありがとうございました。

2008/09/27 17:41:40

コメントはまだありません

この質問への反応(ブックマークコメント)

「あの人に答えてほしい」「この質問はあの人が答えられそう」というときに、回答リクエストを送ってみてましょう。

これ以上回答リクエストを送信することはできません。制限について

絞り込み :
はてなココの「ともだち」を表示します。
回答リクエストを送信したユーザーはいません