緊急ですが…

学校で、英作文を作らなくてはいけないので
これから書く作文を英語にしてください!お願いします!

1月3日
私のお姉ちゃんは、今日成人を迎えました。
「成人式」があり、朝早くから、着物の着付けをしていました。
お姉ちゃんはとても綺麗でした。
親戚の家や知り合いの家を回ました。
私は、親戚からお年玉をたくさんもらいました。
1日中着物を着ていてとても大変そうでした。
私が「成人式」に行くときは、お姉ちゃんと同じような可愛い着物を着たいです。

この作文を英語に直してください!
なるべく早めにお願いします。

回答の条件
  • 1人5回まで
  • 13歳以上
  • 登録:2013/01/04 23:20:33
  • 終了:2013/01/05 22:07:56

ベストアンサー

id:gtore No.1

gtore回答回数2481ベストアンサー獲得回数4372013/01/05 21:26:28

こんな感じでしょうか。

January 3
My elder sister entered adulthood today.
As the 'Seijin-shiki ceremony' was held, she weared kimono early in the morning.
She was so beautiful.
She visited her relatives' and acquaintances' home.
I got a lot of money as New Year's gifts from my relatives.
She seemed tough to have been wearing kimono all day long.
I wish to waer the same sort of pretty kimono as hers, when I enter adulthood and go to my own 'Seijin-shiki ceremony'.

ご参考まで。

その他の回答(0件)

id:gtore No.1

gtore回答回数2481ベストアンサー獲得回数4372013/01/05 21:26:28ここでベストアンサー

こんな感じでしょうか。

January 3
My elder sister entered adulthood today.
As the 'Seijin-shiki ceremony' was held, she weared kimono early in the morning.
She was so beautiful.
She visited her relatives' and acquaintances' home.
I got a lot of money as New Year's gifts from my relatives.
She seemed tough to have been wearing kimono all day long.
I wish to waer the same sort of pretty kimono as hers, when I enter adulthood and go to my own 'Seijin-shiki ceremony'.

ご参考まで。

id:Kis-My-Ft2-LOVE

ありがとうございます!
とっても助かりました!これからもよろしくお願いします!

• id:taknt
    January 3
    My sister, today celebrated the adult.
    There is a "coming-of-age ceremony", early on, he had a kimono morning.
    My sister was very beautiful.
    I was once the home of Mashi relatives and acquaintances.
    I got a lot of lottery from relatives.
    I was so very hard to wear a kimono all day.
    When you go to "coming-of-age ceremony," I, I want to wear cute clothes similar to my sister.

機械翻訳です。

この質問への反応(ブックマークコメント)

「あの人に答えてほしい」「この質問はあの人が答えられそう」というときに、回答リクエストを送ってみてましょう。

これ以上回答リクエストを送信することはできません。制限について

絞り込み :
はてなココの「ともだち」を表示します。
回答リクエストを送信したユーザーはいません