現在「Yahoo!ジオシティーズ」でホームページを運営しているのですが、来年3月末で閉鎖するそうで、引越しせざるを得ません。

以下のアドレスの中にある移行先ではどこがいいでしょうか?
https://info-geocities.yahoo.co.jp/close/index.html

・HP容量は1GB以上でいい
・HPビルダーが使えること
・言語でHPを作れるほどのスキルはない
・できるだけ長く生き残りそうなところがいい
・サポートは電話でできた方がいい
・月に数百円以内なら負担してもやむを得ない

回答の条件
  • 1人1回まで
  • 13歳以上
  • 登録:2018/10/02 09:41:57
  • 終了:2018/10/10 23:57:25

ベストアンサー

id:Asayuri No.1

Asayuri回答回数147ベストアンサー獲得回数302018/10/02 20:42:03

ポイント100pt

 
XREAのサーバー WIXでホームページ作成がよいと思います
 
レンタルサーバーを 無料で利用できて
 
美しいホームページを 簡単に作成できます
 
https://www.xrea.com/campaign2019/
 
https://www.value-domain.com/wix/
 

id:Gleam

回答ありがとうございます。

2018/10/02 21:01:41
id:armandi

خرید طرح ترافیک ۹۷ روزانه و هفتگی
خرید طرح ترافیک
– نقشه محدوده طرح ترافیک زوج و فرد
امیر مرادنژاد ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
یکی از ابراز های شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک کلانشهر هایی مثل تهران تعیین محدوده طرح ترافیک و فروش طرح ترافیک در سامانه تهران من است. در این پست از وبلاگ پرداخت قبضینو به صورت کامل و جامع نحوه خرید طرح ترافیک و راههای خرید طرح ترافیک روزانه 97 از جمله خرید طرح ترافیک با اس ام اس و موبایل و خرید طرح ترافیک با عابر بانک، و بسایت تهران من، نقشه محدودوه طرح ترافیکی و ساعت طرح ترافکی و تعرفه های طرح ترافیک تهران را به طور کامل، با زبان ساده بیان خواهیم کرید. با قبضینو همراه باشید.

محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد تهران


طرح زوج و فرد و محدوده ترح ترافیک و نقشه زوج و فرد

طرح ترافیک و طرح زوج و فرد روز های عادی

نوع طرح روز ساعت محدوده
طرح ترافیک شنبه تا چهارشنبه 6.30 صبح الی 19 خط قرمز
طرح زوج و فرد شنبه تا چهارشنبه 6.30 صبح الی 19 خط آبی

روش های خرید طرح ترافیک
اگر قبلا در طرح ترافیک تهران من ثبت نام کرده اید نیازی به مطالعه راهنمای ثبت نام ندارید و بخش روش های خرید طرح ترافیک را مطالعه نمایید.
رید طرح ترافیک روزانه ۹۷
تهران من خرید طرح ترافیک
خرید طرح ترافیک روزانه 97
برنامه خرید طرح ترافیک
خرید طرح ترافیک روزانه از عابر بانک
خرید طرح ترافیک با اس ام اس
خرید طرح ترافیک ۹۷
خرید طرح ترافیک
خرید طرح ترافیک با موبایل
حساب شهروندي طرح ترافيك
مبلغ خرید طرح ترافیک روزانه
اپلیکیشن خرید طرح ترافیک
خرید طرح ترافیک سالانه
ثبت نام طرح ترافیک 97
ثبت نام طرح ترافیک سال 97
قیمت طرح ترافیک روزانه 96
نرم افزار خريد طرح ترافيك براي ايفون
نرم افزار خرید طرح ترافیک ايفون
اپلیکیشن خرید طرح ترافیک ايفون
نرم افزار طرح ترافیک تهران آیفون
تهران من طرح ترافیک
97 خرید طرح ترافیک

ثبت نام طرح ترافیک ۹۷
طرح ترافیک شناور
استعلام طرح ترافیک
چگونه طرح ترافیک بخریم
شرايط خريد طرح ترافيك
خرید آنلاین طرح ترافیک یک روزه
خريد طرح ترافيك ٩٧
خرید طرح ترافیک 97 روزانه
طرح ترافیک ۹
خریدطرح ترافیک با موبایل و اس ام اس
به منظور راحتی کابران امکان رزو طرح ترافیک با موبایل و خرید طرح ترافیک با موبایل فراهم شده است. برای استفاده از این سرویس شهرداری تهران شما میتواند طرح ترافیک روزانه را با استفاده از کد دستوری #۱۳۷*از طریق تلفن همراه خریداری کنید. در صورت استفاده از کد USSD با دستوری 137 چنانچه عملیات با موفقیت انجام شود، کد پیگیری خرید طرح ترافیک روزانه نمایش داده شده و همچنین یک پیام کوتاه از سرشماره ۱۳۷۰۰۰۰۰ به موبایل مشترک ارسال می‌شود. در ادامه روش خرید به صورت تصویری نمایش داده شده است. در بخش های دیگر این پست هزینه و ساعت طر ح و محدوده زوج و فرد به طور کامل مشخص شده استت.
همچنین با استفاده از اپلیکیشن تهران من برای گوشی های اندوریدی میتوانید تمامی مراحل ثبت نام طرح ترافیک و خرید طرح را به راحتی انجام دهید. فقط کافی است این نرم افزار را دانلود و نصب نماید.بنا به گفته مسئولین شهرداری در آینده این اپلیکیشن سایر امکانات و خدمات شهرداری را پوشش خواهد داد.
در مرحله اول *137# را شماره گیری کنید.
خرید طرح ترافیک با 137

سپس با انتخاب گزینه سه و وارد کردن عدد 3 بخش " حمل و نقل " را انتخاب کنید.
مراحل خرید طرح ترافیک با اس ام اس

اگر قبل از ساعت 10 صبح قصد ورود به منطقه ترافیکی را دارد عدد 1 و برای بعد از ساعت 10 صبح عدد 2 را وارد نماید. اگر قصد استعلام طرح ترافیک را داشته باشید (یعنی قبلا اقدام به خرید طرح روزانه کردید و الان میخواهید استعلام کنید) عدد 3 را وارد نمایید.
اگر برای اولین بار است که اقدام به خرید طرح ترافیک خودرو می کنید باید گزینه پلاک خودرو جدید را انتخاب کنید و مشخصات کامل خودرو و پلاک خودرو مورد نظر را وارد کنید. برای خرید های بعدی سیستم این اطلاعات را در حافظه خود نگهداری خواهد کرد و نیازی به وارد کردن اطلاعات پلاک خودرو نمی باشد.
پس از انتخاب گزینه افزودن پلاک جدید مراحل زیر را ادامه دهید.
طرح ترافیک خرید با پیامک

خرید طرح ترافیک با موبایل

دو رقم سمت راست پلاک خودرو که زیر کلمه ایران در کادر مجزا قرار دارد را بنوسید.
دو رقم سمت چپ پلاک ماشین را وارد کنید.
عدد معادل حروف پلاک را با استفاده از جدول زیر پیدا کنید و وارد نماید.
معادل عددی پلاک در خرید طرح

الف ب ت ج د س ص ط ع ق ل م ن و ه ی معلولین
1 2 4 6 10 15 17 19 21 24 27 28 29 30 31 32 33
3سه رقم بعد از حرف پلاک را وارد کنید.
استعلام طرح ترافیکی

در صورتی که برای اولین بار است که طرح ترافیکی با موبایل می خرید باید مشخصات کامل کارت بانکی خود را وارد نمایید در غیر این صورت لیست شماره کارت هایی که قبلا خرید کردین را نمایش میدهد که میتوانید با انتخاب هر کدام فرایند خرید طرح را ادامه بدهید.
در صورت تایید اطلاعات نمایش داده شده میتوانید با وارد کردن رمز دوم کارت بانکی خود اقدام به خرید طرح ترافیک نمایید.
طرح زوج و فرد

در صورت اجرای درست فرایند خرید طرح ترافیک و موفقیت آمیز بودن خرید شما، پیامک مربوط به خرید با سر شماره 13700000 برای شما ارسال خواهد شد.

نکته : زبان کیبورد تلفن همراه در تمام مراحل خرید طرح ترافیک باید انگلیسی باشد.

داشتن رمز دوم بانکی برای خرید الزامی است.

درخواست خرید طرح ترافیک از ساعت 00:00 بامداد تا 17 بعد از ظهر همان روز امکان پذیر است.

خرید طرح ترافیک با عابر بانک و خودرپرداز ATM
خرید طرح ترافیک با عابر بانک قبضینو



محدوده طرح زوج و فرد

به منظور راحتی شهروندان تهرانی، شهرداری تهران امکان خرید طرح ترافیک با خودپرداز و عابر بانک را فراهم کرده است. از مزایایی این طرح امکان خرید طرح پس از استعلام خلافی و جریمه شدن است. در خرید طرح ترافکیک پس از وارد کردن شماره تلف همراه خود، با عابر بانک ابتدا طرح مورد علاقه خود را ( روزانه یا هفتگی) را انتخاب کنید و سپس از طریق همان شماره موبایل، شماره پلاک ماشین خودرا به شماره 20001818 اس ام اس کنید. با انجام این کار خودرو شما در لیست دارنگان طرح ترافیک ثبت می شود.از مزایایی این طرح،هر زمان که تمایل ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند، بدون نیاز به ارسال کد فقط با ارسال پیامک پلاک خودرو به سامانه، مجوز را برای آن روز خریداری نمایند.

زمان طرح ترافیک و ساعت های تردد
زمان طرح ترافیک و ساعت ورود

طرح ترافیک روزانه در سال ۹۷ شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه است. در تعطیلات رسمی و روز های جمعه و حتی پنجشنبه ها نیز این طرح اجرا نخواهد شد. همه شهروندان میتوانند در روز های تعطیلی جمعه و تعطیلات رسمی به محدوده طرح ترافیک وارد شوند و تردد در این ایام آزاد و رایگان است. مدت زمان طرح ترافیکی سال 97 نسبت به سال گذشته 2 ساعت افزایش یافته است و زمان اجرای طرح در محدوده های طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت 6.30 صبح تا 19 عصر می باشد. برای تردد در این ایام باید رانندگان حتما حساب کاربری تهران من را شارژ کند.



هرینه طرح ترافیک -ساعت طرح ترافیک


هزینه طرح ترافیک و ساعت اجرای محدوده زوج و فرد

در این بخش ساعت طرح ترافیک ومحدوده زوج و فرد و هزینه طرح را تشریح خواهیم کرد. مقدار هزینه طرح برای تمامی خودرو ها دولتی دارای سهمیه و ماشین ها و وسایل نقلیه نهاد های عمومی و شهروندان معمولی که از سایت طرح ترافیک اقدام به خرید روزانه از حساب شهروندي طرح ترافيك کرده اند برابر است. تنها برای خودرو های جانبازان و خبر نگاران، بیماران خاص و آژانس ها با توجه به تصمیم شورای شهر تهران تخفیف در نظر گرفته شده است. فروش یکجا و سالیانه طرح ترافیک کلا ممنوع می باشد . برای جانبازان 25 درصد به بالا هزینه رفت و آمد در محدوده ترافیکی رایگان است. نرخه هزینه طرح ترافیکی بر حسب ساعت ورود و خروج ماشین ها متفاوت است همچنین خودروهای دارای معاینه فنی برتر از بیست درصد تخفیف برخوردار خواهند بود. رقم هزینه تردد در پایان هر روز تعیین شده و از حساب کاربری کسر خواهد شد.

[caption id="attachment_1367" align="alignnone" width="624"]هزینه و زمان بندی طرح زوج و فرد و ترافیک محدوده طرح زوج و فرد[/caption]
لازم به ذکر است در صورتی که از تردد در منطقه مطمعن نمی باشید اقدام به خرید طرح ترافیک روزانه نباشید زیرا در صورتی که طرح ترافیکی خریداری شود و استفده نشود، هزینه حداقل یک روز (۱۳۴۴۰ تومان) از حسابت کاربری فرد کسر می شود.

برای خرید مجوز تردد روزانه باید معادل حداکثر هزینه احتمالی یک روز تردد در حساب فرد(شهروندی) وجود داشته باشد، ولی رقم قطعی هزینه تردد در پایان هر روز محاسبه و برداشت خواهد شد. از این رو توصیه می شود شهروندان صرفا وقتی اقدام به خرید رزرو کنند که از نیاز خود به تردد در محدوده اطمینان دارند.

جدول هزینه طرح ترافیک در MY.TEHRAN.IR به صورت زیر است.

زمان تردد خودرو هزینه عوارض پرداختی طرح
اولین ورود یا تردد آخرین خروج یا تردد با معاینه فنی برتر با معاینه فنی عادی
6.30 تا 10 بعد از 16 28800 تومان 36000 تومان
6.30 تا 10 قبل از 16 19200تومان 24000 تومان
10 به بعد بعد از 16 192000 تومان 24000 تومان
10 به بعد قبل از 16 13440 تومان 16800 تومان


ثبت نام در طرح ترافکیک تهران من
شهروندان عزیز برای خرید طرح ترافیک تهران باید در سامانه حساب شهروندی شهرداری تهران ثبت نام کنند و با تایید مخصات فردی خود اقدام به خرید طرح ترافیک نمایید.

آدرس اینترنتی سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir است.در این قسمت به دلیل پیچیده بودن فرایند ثبت نام تهران من، تمامی مراحل ثبت نام در تهران من را به طور کامل شرح داده شده است. پس از انتخاب گزینه ثبت نام طرح ترافیک ۹۷ باید نوع شخص حقیقی یا حقوقی را انتخاب نمایید.



ثبت نام در تهران من و ثبت نام طرح ترافیک ۹۷ ثبت نام در طرح تهران من

در صورت انتخاب شخص حقیقی در مرحله بعدی اطلاعات مربوط به کد ملی شخص درخواست کننده برای طرح ترافیک به همراه تاریخ تولد و کد پستی را باید وارد نمایید.

پس از انتخاب مرحله بعدی مشخصات فردی شما به طول کامل نمایش داده میشود و باید فرم مربوط را به طور کامل پر نمایید تا هویت شما تایید شود. نام کاربری و رمز ورود خود را انتخاب نماید و تصویر کارت ملی خود و سند مالکیت خودرو را آپلود نمایید. سپس از طریق پیامک، کد فعال‌سازی را دریافت می‌کنند و پس از وارد کردن آن، می‌توانند با رمز یک بار مصرف خود در قسمت ورود به پنل اصلی سایت دسترسی داشته باشند.

[caption id="attachment_1310" align="alignnone" width="717"]مدارک مورد نیاز برای فروش طرح ترافیک تهران تهران من[/caption]
پس از ثبت نام و تایید ثبت نام از سوی شهرداری تهران کابر میتواند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد پنل اصلی سایت شود. در پنل سایت طرح ترافیک میتوانید مشخصات یک یا چند ماشین را وارد کرده و به هر میزان که تمایل دارید حساب شهروندی خود را شارژ نمایید تا هر روز برای خرید طرح به صفحه درگاه وارد نشوید.

مبلیغ شارژ شده در حساب کاربری تهران من همواره ذخیره می شود و بر حسب تردد شما و ورود به ناحیه و منطقه طرح ترافیک و متناسب با قیمت طرح ترافیک از حساب کاربری شما کم خواهد شد. ( قیمت طرح ترافیک با بر حسب ساعت اوج ترافیک تهران متفاوت است که در ادامه به طور کامل شرح خواهیم داد)

ثبت نام در سامانه حساب شهروندی به دو صورت امکانپذیر میباشد:

شما میتوانید با شمارهگیری #1*3*137 *بصورت خودکار در سایت ثبت نام نمائید. در این روش نام کاربری، شماره تلفن همراه شما در نظر گرفته میشود. همچنین کلمه عبور توسط پیام کوتاه برایتان ارسال خواهد شد. الزم به ذکر است امکان تکمیل اطالعات پس از ورود به سایت مقدور میباشد.

سوال های متداول در ثبت نام در طرح ترافیک تهران من
در صورت مشاهده هرگونه مشکل در روند ثبتنام یا ورود به سایت میتوانید با شماره تلفن42580190 تماس حاصل فرمائید. ساعت پاسخگویی تیم پشتیبانی از 8 الی 17 میباشد. در ادامه به برخی از سوال های متداول ثبت نام در طرح ترافیکی همراه با جواب را اشاره می کنیم.

1.سامانه ir.tehran.my مشکلدارد و باال نمی‌آید!

از به روز بودن Date to Up مرورگر سیستمتان مطمئن شوید و در صورت امکان از مرورگرهای دیگر توصیه میشود که از مرورگر
ًنیز استفاده نمایید. ضمنا 11 Explorer Internet به بالا استفاده نمایید.

2.هنگام ثبت کدملی و تاریخ تولد و ثبت‌نام،پیغامکدملی معتبر نمی‌باشد ظاهر می‌شود!

  • همانطور که میدانید کدملی شمارهای است 10 رقمی، که سه رقم سمت چپ آن، نشاندهنده کد شهرستان محل تولدتان است و ممکن است با یک یا دو صفر شروع شده باشد. بنابراین ۱۰ رقم کدملیتان را در کادر محاورهای به ترتیب از سمت چپ و بدون در نظر گرفتن خط تیره و فاصله وارد نمایید. ضمنا کدملی و تاریخ تولد وارد شده، باید تنها مربوطبه یک شخص باشد.

3 .آیا راهنمایی برای مطلع شدن از روند خرید طرح‌ترافیک در سال جدید وجود دارد؟

بله، به منظور سهولت کار شهروندان محترم فایل راهنمایی به صورت PDF در قسمت پایینی سامانه
تهران من طراحی شده است که در صورت تغییرات احتمالی در آینده، به سرعت به روز رسانی خواهد اطالعیه های سازمان حمل و نقل و ترافیک
شد. ضمنا شهرداری تهران نیز در بخش اطلاعیه های شهرداری قابل دسترس است.

4.درصورتمشاهده پیغامVIN معتبرنمی‌باشد، چه باید کرد؟
خرید طرح ترافیک روزانه 97


ابتدا از درست وارد شدن اطالعات مربوطه مطمئنشوید.)به تصاویر نگاه کنید( در صورتی که پیغام »عدم مطابقت پالک و VIN »ارائه میشود، دکمه تأیید را زده و ثبت نام را تکمیل نمایید ولی اگر پیغام VIN معتبر نمیباشد ظاهر میشود، اطالعات مربوطه را به پستالکترونیکی ir.tehran@myایمیل بزنید و منتظر رفع اشکال و پاسخ بمانید.

5.پیامک تأیید حساب کاربری نیامده است!

بروز این مشکل ا 2018/10/07 21:12:45

その他の回答(1件)

id:Asayuri No.1

Asayuri回答回数147ベストアンサー獲得回数302018/10/02 20:42:03ここでベストアンサー

ポイント100pt

 
XREAのサーバー WIXでホームページ作成がよいと思います
 
レンタルサーバーを 無料で利用できて
 
美しいホームページを 簡単に作成できます
 
https://www.xrea.com/campaign2019/
 
https://www.value-domain.com/wix/
 

id:Gleam

回答ありがとうございます。

2018/10/02 21:01:41
id:armandi

خرید طرح ترافیک ۹۷ روزانه و هفتگی
خرید طرح ترافیک
– نقشه محدوده طرح ترافیک زوج و فرد
امیر مرادنژاد ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
یکی از ابراز های شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک کلانشهر هایی مثل تهران تعیین محدوده طرح ترافیک و فروش طرح ترافیک در سامانه تهران من است. در این پست از وبلاگ پرداخت قبضینو به صورت کامل و جامع نحوه خرید طرح ترافیک و راههای خرید طرح ترافیک روزانه 97 از جمله خرید طرح ترافیک با اس ام اس و موبایل و خرید طرح ترافیک با عابر بانک، و بسایت تهران من، نقشه محدودوه طرح ترافیکی و ساعت طرح ترافکی و تعرفه های طرح ترافیک تهران را به طور کامل، با زبان ساده بیان خواهیم کرید. با قبضینو همراه باشید.

محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد تهران


طرح زوج و فرد و محدوده ترح ترافیک و نقشه زوج و فرد

طرح ترافیک و طرح زوج و فرد روز های عادی

نوع طرح روز ساعت محدوده
طرح ترافیک شنبه تا چهارشنبه 6.30 صبح الی 19 خط قرمز
طرح زوج و فرد شنبه تا چهارشنبه 6.30 صبح الی 19 خط آبی

روش های خرید طرح ترافیک
اگر قبلا در طرح ترافیک تهران من ثبت نام کرده اید نیازی به مطالعه راهنمای ثبت نام ندارید و بخش روش های خرید طرح ترافیک را مطالعه نمایید.
رید طرح ترافیک روزانه ۹۷
تهران من خرید طرح ترافیک
خرید طرح ترافیک روزانه 97
برنامه خرید طرح ترافیک
خرید طرح ترافیک روزانه از عابر بانک
خرید طرح ترافیک با اس ام اس
خرید طرح ترافیک ۹۷
خرید طرح ترافیک
خرید طرح ترافیک با موبایل
حساب شهروندي طرح ترافيك
مبلغ خرید طرح ترافیک روزانه
اپلیکیشن خرید طرح ترافیک
خرید طرح ترافیک سالانه
ثبت نام طرح ترافیک 97
ثبت نام طرح ترافیک سال 97
قیمت طرح ترافیک روزانه 96
نرم افزار خريد طرح ترافيك براي ايفون
نرم افزار خرید طرح ترافیک ايفون
اپلیکیشن خرید طرح ترافیک ايفون
نرم افزار طرح ترافیک تهران آیفون
تهران من طرح ترافیک
97 خرید طرح ترافیک

ثبت نام طرح ترافیک ۹۷
طرح ترافیک شناور
استعلام طرح ترافیک
چگونه طرح ترافیک بخریم
شرايط خريد طرح ترافيك
خرید آنلاین طرح ترافیک یک روزه
خريد طرح ترافيك ٩٧
خرید طرح ترافیک 97 روزانه
طرح ترافیک ۹
خریدطرح ترافیک با موبایل و اس ام اس
به منظور راحتی کابران امکان رزو طرح ترافیک با موبایل و خرید طرح ترافیک با موبایل فراهم شده است. برای استفاده از این سرویس شهرداری تهران شما میتواند طرح ترافیک روزانه را با استفاده از کد دستوری #۱۳۷*از طریق تلفن همراه خریداری کنید. در صورت استفاده از کد USSD با دستوری 137 چنانچه عملیات با موفقیت انجام شود، کد پیگیری خرید طرح ترافیک روزانه نمایش داده شده و همچنین یک پیام کوتاه از سرشماره ۱۳۷۰۰۰۰۰ به موبایل مشترک ارسال می‌شود. در ادامه روش خرید به صورت تصویری نمایش داده شده است. در بخش های دیگر این پست هزینه و ساعت طر ح و محدوده زوج و فرد به طور کامل مشخص شده استت.
همچنین با استفاده از اپلیکیشن تهران من برای گوشی های اندوریدی میتوانید تمامی مراحل ثبت نام طرح ترافیک و خرید طرح را به راحتی انجام دهید. فقط کافی است این نرم افزار را دانلود و نصب نماید.بنا به گفته مسئولین شهرداری در آینده این اپلیکیشن سایر امکانات و خدمات شهرداری را پوشش خواهد داد.
در مرحله اول *137# را شماره گیری کنید.
خرید طرح ترافیک با 137

سپس با انتخاب گزینه سه و وارد کردن عدد 3 بخش " حمل و نقل " را انتخاب کنید.
مراحل خرید طرح ترافیک با اس ام اس

اگر قبل از ساعت 10 صبح قصد ورود به منطقه ترافیکی را دارد عدد 1 و برای بعد از ساعت 10 صبح عدد 2 را وارد نماید. اگر قصد استعلام طرح ترافیک را داشته باشید (یعنی قبلا اقدام به خرید طرح روزانه کردید و الان میخواهید استعلام کنید) عدد 3 را وارد نمایید.
اگر برای اولین بار است که اقدام به خرید طرح ترافیک خودرو می کنید باید گزینه پلاک خودرو جدید را انتخاب کنید و مشخصات کامل خودرو و پلاک خودرو مورد نظر را وارد کنید. برای خرید های بعدی سیستم این اطلاعات را در حافظه خود نگهداری خواهد کرد و نیازی به وارد کردن اطلاعات پلاک خودرو نمی باشد.
پس از انتخاب گزینه افزودن پلاک جدید مراحل زیر را ادامه دهید.
طرح ترافیک خرید با پیامک

خرید طرح ترافیک با موبایل

دو رقم سمت راست پلاک خودرو که زیر کلمه ایران در کادر مجزا قرار دارد را بنوسید.
دو رقم سمت چپ پلاک ماشین را وارد کنید.
عدد معادل حروف پلاک را با استفاده از جدول زیر پیدا کنید و وارد نماید.
معادل عددی پلاک در خرید طرح

الف ب ت ج د س ص ط ع ق ل م ن و ه ی معلولین
1 2 4 6 10 15 17 19 21 24 27 28 29 30 31 32 33
3سه رقم بعد از حرف پلاک را وارد کنید.
استعلام طرح ترافیکی

در صورتی که برای اولین بار است که طرح ترافیکی با موبایل می خرید باید مشخصات کامل کارت بانکی خود را وارد نمایید در غیر این صورت لیست شماره کارت هایی که قبلا خرید کردین را نمایش میدهد که میتوانید با انتخاب هر کدام فرایند خرید طرح را ادامه بدهید.
در صورت تایید اطلاعات نمایش داده شده میتوانید با وارد کردن رمز دوم کارت بانکی خود اقدام به خرید طرح ترافیک نمایید.
طرح زوج و فرد

در صورت اجرای درست فرایند خرید طرح ترافیک و موفقیت آمیز بودن خرید شما، پیامک مربوط به خرید با سر شماره 13700000 برای شما ارسال خواهد شد.

نکته : زبان کیبورد تلفن همراه در تمام مراحل خرید طرح ترافیک باید انگلیسی باشد.

داشتن رمز دوم بانکی برای خرید الزامی است.

درخواست خرید طرح ترافیک از ساعت 00:00 بامداد تا 17 بعد از ظهر همان روز امکان پذیر است.

خرید طرح ترافیک با عابر بانک و خودرپرداز ATM
خرید طرح ترافیک با عابر بانک قبضینو



محدوده طرح زوج و فرد

به منظور راحتی شهروندان تهرانی، شهرداری تهران امکان خرید طرح ترافیک با خودپرداز و عابر بانک را فراهم کرده است. از مزایایی این طرح امکان خرید طرح پس از استعلام خلافی و جریمه شدن است. در خرید طرح ترافکیک پس از وارد کردن شماره تلف همراه خود، با عابر بانک ابتدا طرح مورد علاقه خود را ( روزانه یا هفتگی) را انتخاب کنید و سپس از طریق همان شماره موبایل، شماره پلاک ماشین خودرا به شماره 20001818 اس ام اس کنید. با انجام این کار خودرو شما در لیست دارنگان طرح ترافیک ثبت می شود.از مزایایی این طرح،هر زمان که تمایل ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند، بدون نیاز به ارسال کد فقط با ارسال پیامک پلاک خودرو به سامانه، مجوز را برای آن روز خریداری نمایند.

زمان طرح ترافیک و ساعت های تردد
زمان طرح ترافیک و ساعت ورود

طرح ترافیک روزانه در سال ۹۷ شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه است. در تعطیلات رسمی و روز های جمعه و حتی پنجشنبه ها نیز این طرح اجرا نخواهد شد. همه شهروندان میتوانند در روز های تعطیلی جمعه و تعطیلات رسمی به محدوده طرح ترافیک وارد شوند و تردد در این ایام آزاد و رایگان است. مدت زمان طرح ترافیکی سال 97 نسبت به سال گذشته 2 ساعت افزایش یافته است و زمان اجرای طرح در محدوده های طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت 6.30 صبح تا 19 عصر می باشد. برای تردد در این ایام باید رانندگان حتما حساب کاربری تهران من را شارژ کند.



هرینه طرح ترافیک -ساعت طرح ترافیک


هزینه طرح ترافیک و ساعت اجرای محدوده زوج و فرد

در این بخش ساعت طرح ترافیک ومحدوده زوج و فرد و هزینه طرح را تشریح خواهیم کرد. مقدار هزینه طرح برای تمامی خودرو ها دولتی دارای سهمیه و ماشین ها و وسایل نقلیه نهاد های عمومی و شهروندان معمولی که از سایت طرح ترافیک اقدام به خرید روزانه از حساب شهروندي طرح ترافيك کرده اند برابر است. تنها برای خودرو های جانبازان و خبر نگاران، بیماران خاص و آژانس ها با توجه به تصمیم شورای شهر تهران تخفیف در نظر گرفته شده است. فروش یکجا و سالیانه طرح ترافیک کلا ممنوع می باشد . برای جانبازان 25 درصد به بالا هزینه رفت و آمد در محدوده ترافیکی رایگان است. نرخه هزینه طرح ترافیکی بر حسب ساعت ورود و خروج ماشین ها متفاوت است همچنین خودروهای دارای معاینه فنی برتر از بیست درصد تخفیف برخوردار خواهند بود. رقم هزینه تردد در پایان هر روز تعیین شده و از حساب کاربری کسر خواهد شد.

[caption id="attachment_1367" align="alignnone" width="624"]هزینه و زمان بندی طرح زوج و فرد و ترافیک محدوده طرح زوج و فرد[/caption]
لازم به ذکر است در صورتی که از تردد در منطقه مطمعن نمی باشید اقدام به خرید طرح ترافیک روزانه نباشید زیرا در صورتی که طرح ترافیکی خریداری شود و استفده نشود، هزینه حداقل یک روز (۱۳۴۴۰ تومان) از حسابت کاربری فرد کسر می شود.

برای خرید مجوز تردد روزانه باید معادل حداکثر هزینه احتمالی یک روز تردد در حساب فرد(شهروندی) وجود داشته باشد، ولی رقم قطعی هزینه تردد در پایان هر روز محاسبه و برداشت خواهد شد. از این رو توصیه می شود شهروندان صرفا وقتی اقدام به خرید رزرو کنند که از نیاز خود به تردد در محدوده اطمینان دارند.

جدول هزینه طرح ترافیک در MY.TEHRAN.IR به صورت زیر است.

زمان تردد خودرو هزینه عوارض پرداختی طرح
اولین ورود یا تردد آخرین خروج یا تردد با معاینه فنی برتر با معاینه فنی عادی
6.30 تا 10 بعد از 16 28800 تومان 36000 تومان
6.30 تا 10 قبل از 16 19200تومان 24000 تومان
10 به بعد بعد از 16 192000 تومان 24000 تومان
10 به بعد قبل از 16 13440 تومان 16800 تومان


ثبت نام در طرح ترافکیک تهران من
شهروندان عزیز برای خرید طرح ترافیک تهران باید در سامانه حساب شهروندی شهرداری تهران ثبت نام کنند و با تایید مخصات فردی خود اقدام به خرید طرح ترافیک نمایید.

آدرس اینترنتی سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir است.در این قسمت به دلیل پیچیده بودن فرایند ثبت نام تهران من، تمامی مراحل ثبت نام در تهران من را به طور کامل شرح داده شده است. پس از انتخاب گزینه ثبت نام طرح ترافیک ۹۷ باید نوع شخص حقیقی یا حقوقی را انتخاب نمایید.



ثبت نام در تهران من و ثبت نام طرح ترافیک ۹۷ ثبت نام در طرح تهران من

در صورت انتخاب شخص حقیقی در مرحله بعدی اطلاعات مربوط به کد ملی شخص درخواست کننده برای طرح ترافیک به همراه تاریخ تولد و کد پستی را باید وارد نمایید.

پس از انتخاب مرحله بعدی مشخصات فردی شما به طول کامل نمایش داده میشود و باید فرم مربوط را به طور کامل پر نمایید تا هویت شما تایید شود. نام کاربری و رمز ورود خود را انتخاب نماید و تصویر کارت ملی خود و سند مالکیت خودرو را آپلود نمایید. سپس از طریق پیامک، کد فعال‌سازی را دریافت می‌کنند و پس از وارد کردن آن، می‌توانند با رمز یک بار مصرف خود در قسمت ورود به پنل اصلی سایت دسترسی داشته باشند.

[caption id="attachment_1310" align="alignnone" width="717"]مدارک مورد نیاز برای فروش طرح ترافیک تهران تهران من[/caption]
پس از ثبت نام و تایید ثبت نام از سوی شهرداری تهران کابر میتواند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد پنل اصلی سایت شود. در پنل سایت طرح ترافیک میتوانید مشخصات یک یا چند ماشین را وارد کرده و به هر میزان که تمایل دارید حساب شهروندی خود را شارژ نمایید تا هر روز برای خرید طرح به صفحه درگاه وارد نشوید.

مبلیغ شارژ شده در حساب کاربری تهران من همواره ذخیره می شود و بر حسب تردد شما و ورود به ناحیه و منطقه طرح ترافیک و متناسب با قیمت طرح ترافیک از حساب کاربری شما کم خواهد شد. ( قیمت طرح ترافیک با بر حسب ساعت اوج ترافیک تهران متفاوت است که در ادامه به طور کامل شرح خواهیم داد)

ثبت نام در سامانه حساب شهروندی به دو صورت امکانپذیر میباشد:

شما میتوانید با شمارهگیری #1*3*137 *بصورت خودکار در سایت ثبت نام نمائید. در این روش نام کاربری، شماره تلفن همراه شما در نظر گرفته میشود. همچنین کلمه عبور توسط پیام کوتاه برایتان ارسال خواهد شد. الزم به ذکر است امکان تکمیل اطالعات پس از ورود به سایت مقدور میباشد.

سوال های متداول در ثبت نام در طرح ترافیک تهران من
در صورت مشاهده هرگونه مشکل در روند ثبتنام یا ورود به سایت میتوانید با شماره تلفن42580190 تماس حاصل فرمائید. ساعت پاسخگویی تیم پشتیبانی از 8 الی 17 میباشد. در ادامه به برخی از سوال های متداول ثبت نام در طرح ترافیکی همراه با جواب را اشاره می کنیم.

1.سامانه ir.tehran.my مشکلدارد و باال نمی‌آید!

از به روز بودن Date to Up مرورگر سیستمتان مطمئن شوید و در صورت امکان از مرورگرهای دیگر توصیه میشود که از مرورگر
ًنیز استفاده نمایید. ضمنا 11 Explorer Internet به بالا استفاده نمایید.

2.هنگام ثبت کدملی و تاریخ تولد و ثبت‌نام،پیغامکدملی معتبر نمی‌باشد ظاهر می‌شود!

  • همانطور که میدانید کدملی شمارهای است 10 رقمی، که سه رقم سمت چپ آن، نشاندهنده کد شهرستان محل تولدتان است و ممکن است با یک یا دو صفر شروع شده باشد. بنابراین ۱۰ رقم کدملیتان را در کادر محاورهای به ترتیب از سمت چپ و بدون در نظر گرفتن خط تیره و فاصله وارد نمایید. ضمنا کدملی و تاریخ تولد وارد شده، باید تنها مربوطبه یک شخص باشد.

3 .آیا راهنمایی برای مطلع شدن از روند خرید طرح‌ترافیک در سال جدید وجود دارد؟

بله، به منظور سهولت کار شهروندان محترم فایل راهنمایی به صورت PDF در قسمت پایینی سامانه
تهران من طراحی شده است که در صورت تغییرات احتمالی در آینده، به سرعت به روز رسانی خواهد اطالعیه های سازمان حمل و نقل و ترافیک
شد. ضمنا شهرداری تهران نیز در بخش اطلاعیه های شهرداری قابل دسترس است.

4.درصورتمشاهده پیغامVIN معتبرنمی‌باشد، چه باید کرد؟
خرید طرح ترافیک روزانه 97


ابتدا از درست وارد شدن اطالعات مربوطه مطمئنشوید.)به تصاویر نگاه کنید( در صورتی که پیغام »عدم مطابقت پالک و VIN »ارائه میشود، دکمه تأیید را زده و ثبت نام را تکمیل نمایید ولی اگر پیغام VIN معتبر نمیباشد ظاهر میشود، اطالعات مربوطه را به پستالکترونیکی ir.tehran@myایمیل بزنید و منتظر رفع اشکال و پاسخ بمانید.

5.پیامک تأیید حساب کاربری نیامده است!

بروز این مشکل ا 2018/10/07 21:12:45

id:armandi No.2

پرداخت قبض قبضینو 回答回数2ベストアンサー獲得回数02018/10/07 21:02:20

آدرس سامانه استعلام خلافی قبضینو : www.ghabzino.com/bills

با استفاده از سامانه پرداخت قبض قبضینو، در هر زمان قادر به استعلام خلافی و دریافت خلافی خودرو خواهید بود.سامانه قبضینو این امکان را می‌دهد که سوابق خلافی و قبض های خود را مشاهده نمایید. همانند سایت ناجا قبوض پرداخت شده بلافاصله تسویه می شود. قبضیو برای همه پلتفورم ها وجود دارد و با استفاده از اپلیکیشن قبضینو می توانید به راحتی تمام امورات پرداخت و استعلام خلافی و چاپ میزان جریمه را انجام دهید. از دیگر امکانات قبضینو امکان استعلام و پرداخت تمامی قبوض شهری شامل قبض آب، برق، گاز ، تلفن ثابت و همراه اول می باشد.

قبضینو هیچ نیازی به شناسه خلافی (قبض) و شناسه پرداخت ندارد و تنها با وارد کردن شماره 8 رقمی پشت کارت ماشین می توانید ریز جرایم خود را مشاهده نمایید. پس از وارد کردن شماره 8 رقمی لیست جرایم رانندگی شامل مبلغ، زمان جریمه شدن، آدرس مکان جریمه شدن، شناسه قبض و شناسه پرداخت آنلاین و نوع جریمه که شامل جریمه های الصاقی، تسلیمی و جریمه ثبت شده توسط دوربین می باشد برای شما نمایش داده خواهد شد. و امکان دانلود رایگان لیست خلافی خودرو نیز وجود دارد.

پس از مشاهده ریز جرایم امکان ادامه فرآیند و پرداخت قبض ها از طریق سامانه پرداخت قبوض وجود دارد و یا شما می توانید با کپی کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت نمایش داده شده توسط سیستم استعلام خلافی قبضینو ، قبض خود را به وسیله روش های مختلف پرداخت نمایید. در ادامه انواع روش های دیگر استعلام و پرداخت جریمه رانندگی به تفصیل بیان خواهد شد.



روش های استعلام خلافی خودرو : دریافت نمره منفی با اس ام اس و خلافی خودرو با پیامک
شماره پیامک جدید ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ برای استعلام مبالغ جرایم، در نظر گرفته شده است. با توجه به اعلام مرکز اجرائیات راهور ناجا سامانه های پیامکی قبلی شامل ۳۰۰۰۵۱۵۱ و ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس برای اطلاع از میزان خلافی خود می‌بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی جدید ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنند.

فرآیند استعلام میزان خلافی و ریز خلافی خودرو از سامانه خلافی قبضینو پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ :
شماره VIN خودرو (شماره 17 رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را با یک * (ستاره) به شماره 1101202020 پیامک کنید (اول شماره VIN، بعد ستاره را وارد کنید).
شماره بارکد خودرو (شماره 8 رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره 1101202020 پیامک کنید (اول مربع، بعد عدد هشت رقمی و در آخر ستاره را وارد کنید).


کارت خودرو

دریافت خلافی خودرو با استفاده از USSD
با شماره گیری #110* میتوانید موارد زیر را استعلام نماید.

انواع استعلام
پرداخت هزینه برخی خدمات
اطلاع رسانی
کارت هوشمند
پیگیری مدارک ارسالی
استعلام خلافی با ussd



چگونه خلافی خودرو را تلفنی دریافت کنیم؟
برای دریافت تلفنی خلافی خودرو فقط کافی است از منزل و یا محل کار خود با شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ تماس بگیرید و از میزان جرائم و تخلفات وسیله نقلیه خود مطلع شوید. در این روش امکان چاپ قبض وجود ندارد و شما باید اطلاعات مربوط به قبض را به طور کامل از طریق تلفن وارد نماید. استعلام خلافی با تلفن روش محبوبی نمی باشد، استفاده از اپلیکیشن های پرداخت و استعلام قبض محبوبیت بالایی دارند. چرا که برخی از این اپلیکیشن ها امکان گزارش ماهانه مقدار خلافی را دارند و با ارسال پیام کاربران را از میزان خلافی خودرو مطلع می نمایند.

برای پرداخت خلافی خودرو همواره نیاز به یک کارت عضو شتاب و رمز دوم و CVV است.

با توجه به وجود دوربین های ثبت خلافی خودرو در اکثر چهار راه ها و بزرگ راه های کشور همواره ممکن است بدون این که اطلاع داشته باشید خودرو شما جریمه گردد و در سابقه خلافی شما ثبت شود. بنابرین پیشنهاد می شود که همواره از سامانه استعلام خلافی ماشین و موتور سیکلیت در بازه های زمانی خاص استفاده نمایید تا از میزان جریمه خود مطلع گردید. توجه داشته باشید در صورت عدم پرداخت قبض جریمه در بازه زمانی تعیین شده توسط پلیس راهنمایی مبلغ جریمه دوبرابر خواهد شد.

استعلام خلافی و پرداخت خلافی در سایت راهور ۱۲۰
معروف ترین راهکار

استعلام خلافی خودرو آنلایناستفاده از سایت راهور 120 است. در سامانه پلیس راهور استعلام خلافی و پرداخت های شما بعد از ۷۲ ساعت در سامانه مرکزی پلیس راهور درج می گردد. این سامانه مشکلات فنی زیادی دارد و در اکثر مواقع به دلیل ترافیک بالای سایت قادر به ارائه پاسخگویی استعلام قبض خلافی و پرداخت قبض خلافی به کاربران نمی باشد. از دیگر امکانات سایت rahvar120.ir استعلام طرح ترافیکی و طرح زوج و فرد است . سایت راهور ۱۲۰ برای آی پی های خارج از کشور بسته است لذا اگر قصد استعلام خلافی خودرو از این سایت را دارید با آپی های داخل کشور و بدون VPN به سامانه پرداخت قبض خلافی مراجعه کنید. سایت راهور ۱۲۰ برای پلتفرم های مختلف منجمله گوشی موبایلو تبلت بهینه نمی باشد و کاربران در هنگام پراخت قبض با موبایل راحت نیستند. استعلام خلافی از سایت راهور به صورت آفلاین می باشد. این امر برای بالا بردن امنیت وبسایت راهنمایی رانندگی اتخاذ شده است. از امکانات سایت راهور دریافت شناسه قبض جریمه رانندگی است. از دیگر امکانات سایت پلیس راهور امکان پرداخت خلافی خودرو به صورت اقساط می باشد.

  • id:grankoyan2
    ホームページ? の内容やら構成やら利用目的やらでも変わってきそうな気もします
  • id:grankoyan2
    わたしは早々にブログに移行したので的確なアドバイスはできませんが。
    データベース使いたかったので、ミニバードってとこを利用してますが、最適解ではなかったような……と思いつつずるずる会費払ってます。
    ってよく見たら候補のスターサーバーさんですね、わたしが居るとこ。
    今は静的な小さなサイトを3つばかり持ってるだけなんで不便はしてませんが他と比較したことはないです。電話サポートも無いですし。ちょっと重い。
  • id:NAPORIN
    ロリポ忍者あたりは昔は人気があったなあ。
    確か通販用カートや掲示板などもつかえてかなり楽にたのしく管理ができたんじゃなかったかと。
    でもどこも掲示板はスパムがひどくてやめちゃってるのかな。
  • id:NAPORIN
    あっよく見たらXREAもロリポとおなじGMO社のサービスなので、続くというならXREAでは。
    はてなダイアリーよりはてなブログのほうが長生きというのと同じ理由で。
    同じ会社のサービスなら新しくできたほうがよさげですよね。
  • id:psne
    >サポートは電話でできた方がいい
    何処までの事をサポートに期待するかが決め手かもしれませんね。
  • id:Gleam
    そのホームページの内容は私の個人情報が含まれているので、ここには書けません。
    構成は約100MBのダウンロードファイル2個と、説明のテキストが1ページだけです。

    サポートに細かい指示を期待するほどの初心者ではないと私は思っています。
  • id:Gleam
    XREAが今のところよさそうな感じです。
  • id:portal18
    >HPビルダーが使えること
    この点については、自分で作成したHTMLファイルがアップロードできるサービスに対応しています。
    ホームページサービスでHTMLファイルがアップロードできないのは、独自のビルダーを利用しているところくらいなので、ほとんどのサービスで問題なく利用できます。なのであんまり気にする必要はありません。