自分の子供の担任を信頼していますか?

私は自分自身の経験からしていません。
広島県立土生小学校で中光町江(旧姓;西原)という教員からイジメを受けていました。当時は、それが原因で学校が休みがちでした。両親に相談しても、まさか先生がそんなことを・・・と取り合ってくれませんでした。

回答の条件
  • 1人5回まで
  • 13歳以上
  • 登録:2018/10/07 13:42:10
  • 終了:2018/10/09 08:10:58

ベストアンサー

id:adlib No.1

adlib回答回数2220ベストアンサー獲得回数1522018/10/07 18:39:15

…… なるほど、きみんちは、だれも掃除しないんだな(20180930 20:54:04)。
 なるほど、きみの職場は、だれも掃除しないんだな(20180930 20:59:58)。
>だって匿名なんだから<(20180930 21:11:49)
 コンビニとかスーパーだったら掃除以前に撤退考えるレベルかと思い
ます。http://q.hatena.ne.jp/1538279387#a1269037(20181001 18:01:13)

その他の回答(1件)

id:adlib No.1

adlib回答回数2220ベストアンサー獲得回数1522018/10/07 18:39:15ここでベストアンサー

…… なるほど、きみんちは、だれも掃除しないんだな(20180930 20:54:04)。
 なるほど、きみの職場は、だれも掃除しないんだな(20180930 20:59:58)。
>だって匿名なんだから<(20180930 21:11:49)
 コンビニとかスーパーだったら掃除以前に撤退考えるレベルかと思い
ます。http://q.hatena.ne.jp/1538279387#a1269037(20181001 18:01:13)

id:armandi No.2

پرداخت قبض قبضینو 回答回数3ベストアンサー獲得回数02018/10/07 21:23:48

تبلیغات بیستکا
تبلیغات بیستکا سامانه ای برای انجام تبلیغات در پیام رسان ها است. این سایت با تمرکز بر تبلیغات تلگرامی کار خود را شروع کرده است و قصد دارد به زودی امکان تبلیغ در سایر پیام رسان ها را نیز به لیست فعالیت های خود اضافه کند. در حال حاضر تبلیغات بازدیدی تلگرام اصلی ترین و کلیدی ترین فعالیت سایت تبلیغاتی بیستکا به شمار می آید که به سه روش تبلیغات بازدیدی ساده، تبلیغات بازدیدی موضوعی و تبلیغات در کانال های پربازدید تلگرام انجام می شود. تبلیغات تلگرام بیستکا تبلیغات بازدیدی ساده، جز تبلیغات ارزان تلگرام است؛ زیرا تبلیغ در همه کانال ها قرار می گیرد و مرتبط بودن موضوع تبلیغ با موضوع کانال و همچنین تعداد اعضای کانال اهمیت زیادی ندارد. در تبلیغات بازدیدی تلگرام، به ازای تعداد دفعاتی که تبلیغ دیده شده است، هزینه پرداخت می شود. تبلیغات سروش با توجه به اینکه از چه روشی برای تبلیغ استفاده شود، قیمت تبلیغات در تلگرام متفاوت است. تعرفه های تبلیغ در کانال های تلگرام با توجه به موضوع کانال، تعداد اعضای کانال و میزان بازدید پست های کانال تعیین می شود. واضح است که برای داشتن تبلیغات موثر در تلگرام بهتر است، تبلیغ در کانال هایی که با موضوع تبلیغ مرتبط هستند و کانال های میلیونی تلگرام که بازدهی خیلی بالایی دارند قرار بگیرد. به طور مثال برای تبلیغ یک سالن زیبایی بهتر است تبلیغ توسط گروه های تبلیغات بانوان انجام شود تا تعداد بیشتری از مخاطبان تبلیغ، تبدیل به مشتری شوند. نوع دیگری از تبلیغات تلگرامی که در آینده ای نزدیک به تبلیغات بیستکا اضافه خواهد شد، تبلیغات کلیکی در تلگرام است. در این مدل از تبلیغات به ازای تعداد دفعاتی که بر روی لینک تبلیغ کلیک شود، هزینه پرداخت می شود. کسب درآمد از تبلیغات بازدیدی تلگرام یکی از روش های درآمدی است که معمولا صاحبان کانال در تلگرام از این روش استفاده می کنند و چون تعداد بازدید توسط خود تلگرام شمارش می شود، مطمئن و بی دردسر ترین روش درآمدی محسوب می شود. پنل تبلیغاتی بیستکا این امکان را فراهم کرده است و به صاحبان کانال های تلگرام امکان قرار دادن تبلیغ و کسب درآمد از طریق تعداد بازدید را می دهد. کسب درآمد از تبلیغات کلیکی تلگرام نیز به زودی به امکانات این پنل اضافه خواهد شد. پنل هوشمند تبلیغات بیستکا یک راه ارتباطی بین مشتری ها و کانال های تلگرامی باشد. همچنین سعی شده تا با دسته بندی موضوعی کانال ها، جامعه هدف بهتری برای تبلیغات ایجاد شود. تبلیغات بیستکا توسط الگوریتم های منحصر به فرد، کانال های تلگرامی که بازدهی بالایی دارند را شناسایی و در اختیار مشتریان قرار دهد. بیستکا

  • id:jwrekitan
    見た感じ、名誉毀損が成立していそうな雰囲気なんですが…。
    規約違反(ガイドラインの禁止事項3-vi)にあたるので通報しておきますね。

    なお、回答が1つもついていない状態であれば
    質問者が自身で質問を取り消す事もできるらしいのですが、
    すでに回答がついてしまっているのでそれも不可能です。
  • id:NAPORIN
    悪い意味の常連さんです・・最古だと5年くらい前かな。
    中央出版とセットで通報でOKっすね。
    一時期は毎週土曜日に2つのネタを書きに来てましたけど、
    月曜日に消えてるので気が付かないユーザーも多いです。
    その前は平日でやって朝一消去でしたし・・・
     
    某事件の犯人とおなじで、
    ネット依存症の一種でしょう。
  • id:Gleam
    自分がされたことの恨みを、逆に自分が訴えられるかもしれない手段や、
    はてなの運営に迷惑がかかるやりかたで投稿する心理が、
    どうしても私には理解できません。