1566711817 ワードプレス プラグイン JETPACKで、自分のアクセスはカウントされず、正常なページビュー数となる設定をしています。昨日、表示数が大きく増えたと喜んでいたのですが、訪問者が極端に少なく、投稿者の表示回数が多かったです。

投稿者の表示数が私の訪問回数で、表示数から投稿者の表示数を引いたものが、閲覧に来られた回数でしょうか?
表示数がいきなり大きく増えた(前日の3倍)のは、私が見た回数が増えたからでしょうか。
JETPACKで、自分のアクセスはカウントされず、正常なページビュー数となる設定は間違いなくしています。
例 数字は変えてあります。
投稿者の表示数330
サイト訪問者30
表示数420

回答の条件
  • 1人1回まで
  • 13歳以上
  • 登録:2019/08/25 14:43:38
  • 終了:2019/08/25 20:53:32
id:RX7FD3S

ワードプレス ストークを利用しています。WordPress Popular Postsの閲覧を記録する対象者は「訪問者のみ」となっておりました。私の感覚では、この数字は正しいように考えていますが、JETPACKの訪問者数が明らかに少なく、この「ビュー数」は、私が閲覧しても増えることはないので、正確な数字と考えています。WordPress Popular Postsで最も閲覧している記事の50分の1がJETPACKで表示される訪問者の数なので、JETPACKの訪問者数が間違っているのでしょうか?
なお、ブログを開設して1ヶ月以内で、記事数も多くないです。

ベストアンサー

id:AichiKaoru No.1

愛知 薫回答回数55ベストアンサー獲得回数152019/08/25 19:35:52

ポイント100pt

 
https://junichi-manga.com/google-analytics-exclude-self-access/
 
自分のIPアドレスを除外できる Googleアナリティクス を利用するとよいでしょう。
 
自分のPCへの光回線IPアドレスは変化する時があります。
 
可変のIPアドレスをすべて除外登録できます。
 
また自分のスマホからアクセスするときのIPアドレスも登録して
 
除外する必要があります。
 
 
 
 
 
 
 
 
 

id:RX7FD3S

ありがとうございます。
Googleアナリティクスは以前、除外しようと試みて挫折しましたが、添付のやり方が分かりやすく出来ました。

2019/08/25 20:53:23

その他の回答(0件)

id:AichiKaoru No.1

愛知 薫回答回数55ベストアンサー獲得回数152019/08/25 19:35:52ここでベストアンサー

ポイント100pt

 
https://junichi-manga.com/google-analytics-exclude-self-access/
 
自分のIPアドレスを除外できる Googleアナリティクス を利用するとよいでしょう。
 
自分のPCへの光回線IPアドレスは変化する時があります。
 
可変のIPアドレスをすべて除外登録できます。
 
また自分のスマホからアクセスするときのIPアドレスも登録して
 
除外する必要があります。
 
 
 
 
 
 
 
 
 

id:RX7FD3S

ありがとうございます。
Googleアナリティクスは以前、除外しようと試みて挫折しましたが、添付のやり方が分かりやすく出来ました。

2019/08/25 20:53:23
  • id:armandi
    الکساندر گراهام بل و … الکتریسیته از یک کنجاوی ذهنی به ابزاری مهم برای زندگی انسان مدرن تبدیل شد. در این پست از وبلاگ قبضینو شما را با تاریخچه برق، روش های تولید آن و تکنولوژی هایی که تحت تاثیر آن متحول شدند، آشنا خواهیم کرد. همچنین میزان مصرف برق را در ۳ کشور چین، انگلستان و ایران را با یکدیگر مقایسه می کنیم و به بررسی روش های پرداخت قبض در این کشور ها می پردازیم. با پرداخت قبضینو همراه باشید.

    تاریخچه برق وتاریخچه اختراع برق
    تا سال ۱۶۰۰ میلادی، الکتریسیته یکی از مواردی بود که ذهن انسان را به خود مشغول کرده بود. ویلیام گیلبرت توانست تحقیقات مهمی در رابطه با الکتریسیته و مغناطیس انجام دهد. پس از او افرادی مثل استفن گری و رابرت بویل راه او را ادامه دادند. تحقیقات و پیشرفت ها همچنان ادامه داشتند تا اینکه در اواخر قرن ۱۹ ام میلادی، بزرگترین پیشرفت در زمینه مهندسی برق رخ داد و برق تبدیل به محرکی برای انقلاب صنعتی دوم شد.

    شاید مهم ترین اختراع در رابطه با برق، لامپ ها باشند. اختراعی که تا امروز زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است.در ژانویه ۱۸۸۰ میلادی ادیسون تقاضانامه ی دریافت امتیاز اختراع «لامپ روشنایی الکتریکی» را به ادارهٔ اختراعات آمریکا ارائه کرد اما با این درخواست موفق نشد. کارشناسان این سازمان معتقد بودند، طراحی و ساخت لامپ ادیسون بر اساس مطالعات ویلیام سایر صورت گرفته است. در ۱۳ فوریه ۱۸۸۰ میلادی ادیسون موفق به کشف پدیده ای فیزیکی شد که تا امروز نیز با نام او از آن یاد می شود. به عبارتی برای پاسخ به پرسش مخترع برق چه کسی بود همه ادیسون را به عنوان جواب نام می برند.مدتی بعد ادیسون تلاش کرد تا حق امتیاز لامپ برق را در بریتانیا از آن خود کند و بر رقیبش سووان که مستقل از او موفق به اختراع لامپ حرارتی رشته کربنی شده‌ بود، پیروز شود اما پس از یک دعوای حقوقی بی‌حاصل، دو طرف با یکدیگر به توافق رسیدند و در بریتانیا شرکت «ادیسووان» را تأسیس کردند. این شرکت در سال ۱۸۹۲ میلادی بخشی از شرکت بزرگ جنرال الکتریک شد.

    تاریخچه برق و قبض برق قبضینو

    ورود برق به ایران
    در سال ۱۲۸۴ شمسی یکی از سرمایه داران ایرانی مولدی را خریداری کرد که با زغال سنگ کار می کرد. این مولد بخشی از تهران آن زمان را روشن می کرد. با استناد به برخی منابع، در زمان مظفرالدین شاه یک تاجر روسی، برق را وارد انزلی کرد و نخستین لامپ این شهر را روشن کرد.بنابراین مردم انزلی از جمله نخستین ایرانی هایی بودند که روشنایی برق را تجربه کردند. در آن زمان استفاده از برق فقط به ساعاتی از شب محدود می شد.

    در ۲۵ مهرماه سال ۱۳۱۵، موسسه برق تهران به صورت مستقل آغاز به فعالیت کرد. این موسسه زیر نطر شهرداری تهران، مسئولیت تعیین تعرفه برق و نظارت بر اجرای آن، انعقاد قرارداد های فروش جریان برق به کارخانه ها و موسسات و … را بر عهده داشت.

    قبض برق تهران

    پرداخت قبض

    روش های تولید برق
    در سراسر جهان، وجود برق یکی از مهم ترین مسائل برای پیشرفت صنایع و حتی زندگی روزمره مردم است و قبض برق یکی از هزینه های ماهانه اکثر شرکت ها و کارخانه های تولیدی می باشد. هر نوعی از تولید الکتریسیته، نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارد. سال هاست که برق مورد استفاده در جهان از طریق ۳ راه اصلی تولید می شود. نیروگاه های سوخت فسیلی، برق آبی و هسته ای.

    نیروگاه های سوخت فسیلی برای تولید برق
    روش های تولید برق

    این نیروگاه ها، از سوخت فسیلی مثل زغال سنگ، نفت و گاز برای تولید بخار جهت به حرکت درآوردن توربین های تولید برق استفاده می کنند. تولید برق در این نیروگاه ها، پروسه زمان بری دارد. از جمله معایب این روش تولید مقدار زیاد کربن دی اکسید است که موجب تغییزات شرایط آب و هوایی کره زمین می شود. همچنین با تولید اکسید های گوگرد موجب بارش باران های اسیدی می شوند. مواد غذایی موجود در خاک بر اثر باران اسیدی بین می رود و خاک در اثر آلودگی به اسید مواد مورد نیاز درختان را از دست می دهد، نظم طبیعت به هم خواهد می خورد و مرگ درختان و گیاهان فرا خواهد رسید. علاوه بر این باران های اسیدی رویه‌های سنگی ساختمان‌ها، پل‌ها، سدها و… را نیز تخریب می کنند و موجب نابودی آن‌ها می شود.

    نیروگاه های سوخت فسیلی به مقدار زیادی سوخت نیاز دارند و هزینه زیادی صرف انتقال این سوخت ها به نیروگاه ها می شود.قیمت سوخت های فسیلی در زمان کمبود افزایش می یابد و منجر به ایجاد هزینه های تولید ناپایدار می شود.

    نیروگاه های برق آبی
    نیروگاه های برق آبی تولید برق

    نیروگاه های برق آبی از آب ذخیره شده پشت سد ها استفاده می کنند. این آب روی توربین ها جاری می شود و با به حرکت در آوردن آن ها برق تولید می کند. سپس این آب دوباره به پشت سد باز می گردد و این روند تکرار می شود.
    <a href="https://ghabzino.com/electricity">قبض برق</a>
    بیشترین مزیت استفاده از نیروگاه‌ ها عدم نیاز به استفاده از سوخت‌ها و در نتیجه حذف هزینه‌های مربوط به تأمین سوخت است. در واقع هزینه انرژی الکتریکی تولیدی در یک نیروگاه برق آبی تقریباً از تغییرات قیمت سوخت‌های فسیلی نظیر نفت، گاز طبیعی و زغال سنگ در امان است. همچنین عمر متوسط نیروگاه‌های برق آبی در مقایسه با دیگر نیروگاه ها بیشتر است، به‌طوری‌که عمر برخی از این نیروگاه‌ ها که هم‌اکنون در حال استفاده هستند به بیش از ۵۰ سال پیش باز می گردد. هزینه فعالیت این نیروگاه‌ها در حالی که به صورت خودکار کار کنند کم است.

    نیروگاه های هسته ای و تولید برق هسته ای
    نیروگاه های هسته ای تولید برق و پرداخت قبض برق قبضینو

    نیروگاه های هسته ای، از گرمای تولید شده توسط همجوشی های هسته ای برای تولید بخار مورد نیاز جهت حرکت توربین ها استفاده می کنند. این نیروگاه ها می توانند ماه بدون وقفه فعالیت کنند و برق مورد نیاز انسان ها را تولید کنند.

    سوخت هسته ای سال های سال می تواند در رآکتورها مورد استفاده قرار گیرد. سوخت هایی که طی فرآیندها باقی می مانند، نگهداری می شوند و دوباره به چرخه تولید باز می گردند. باری بازگرداندن به این چرخه، تغییراتی روی آن ها اعمال می شود تا سوخت جدید تولید شود یا کاملا پاک سازی شوند.

    مهم ترین مزیت این نیروگاه ها عدم تولید گاز های گلخانه ای است، اما استفاده از سوخت های هسته ای برای تولید برق در مقایسه با سوخت های فسیلی بسیار کمتر است. از آنجا که منابع سوخت فسیلی محدودند و رو به پایان هستند، استفاده از انرژی های تجدیدپذیر یا سوخت هسته ای انتخاب بسیار مناسب تری است.

    تولید برق با انرژی های تجدید پذیر
    استفاده از انرژی های تجدید پذیر برای تولید برق

    انرژی های تجدیدپذیر مثل باد، خورشید، امواج دریا و … می توانند بدون تولید هیچ فرآورده خطرناکی، برق مورد نیاز ما را تولید کنند. هزینه برق تولید شده توسط انرژی های تجدید پذیر، بالاتر از روش های دیگر است. این روش برای رقابت با برق تولید شده توسط نیروگاه های سوخت فسیلی یا نیروگاه های برق آبی نیاز به حمایت دولت و یارانه های دولتی دارد تا هزینه تولید کمتر شود.

    بسیاری از انرژی های تجدید پذیر، نمی توانند به صورت مداوم برق تولید کنند. برای مثال برق تولید شده توسط توربین های بادی به قدرت باد بستگی دارد. اگر باد خیلی ضعیف یا خیلی قوی باشد هیچ برقی تولید نمی شود. تولید برق توسط صفحات خورشیدی نیز به تابش خورشید بستگی دارد. ابری بودن هوا یا زمان تابش خورشید روی تولید موثر است. این بدان معناست که انرژی های تجدید پذیر باید توسط دیگر روش های تولیدی پشتیبانی شوند. در واقع این روش ها نیازمند یکدیگرند. حتی گاهی استفاده از سوخت فسیلی با وجود تولید گاز های گلخانه ای می تواند کمک خوبی باشد.

    <a href="https://ghabzino.com/electricity">حذف قبوض کاغذی برق</a>
    جدید ترین و جالب ترین روش های تولید برق
    پرداخت قبضینو و لامپ برقی

    تولید برق با زباله ها
    در این روش زباله های خشک به توده های فشرده تبدیل می شوند و مقداری حرارت داده می شوند. با این کار گاز های ترکیبی مانند پروپان از آن ها تولید می شوند. زباله های تر نیز برای تولید گاز اتانول تخمیر می شوند. سپس اتانول و گازهای ترکیبی برای تولید سوخت مورد نیاز ژنراتور با یکدیگر ترکیب می شوند. زباله هایی که در این پایگاه ها برای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرند، فقط ۱/۳۰ از زباله های تولید شده است.

    تولید برق با فوتبال
    تصور کنید که می توانید از برق تولید شده در یک بازی فوتبال برای روشن کردن لامپ اتاق خود استفاده کنید. یکی از دانشجویان دوره کارشناسی هاروارد به دنبال راهی برای استفاده از محبوبترین بازی دنیا، فوتبال می گشت. او می خواست با این کار زندگی مردمان کشورهای در حال توسعه را بهبود ببخشد. با نیم ساعت بازی فوتبال می تواند ۳ ساعت یک لامپ LED را روشن نگه دارد.

    ایجاد برق با دوچرخه
    یک دوچرخه سوار حرفه ای می تواند تا ۴۰۰ وات برق را با یک ساعت رکاب زنی تولید ک
  • id:armandi
    [url=https://ghabzino.com/electricity]قبض برق[/url]
  • id:armandi
    بت پرداخت قبض برق م
  • id:RX7FD3S
    アラーの神よ ご加護を