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急ぎでお願いします。米アマゾンの支払ができません。
米アマゾンで支払いページまで行くと支払できず、こんなメッセージがでます。

Oops! We're sorry
The Amazon.com page you tried to access can be viewed only during the checkout process.
To view or change orders you've placed at Amazon.com, please visit the "Where's My Stuff?" section of Your Account. If the order contains items that haven't yet entered the shipping process, you'll be able to modify your shipping and billing information, cancel items from the order, and much more.

For items ordered from sellers other than Amazon.com (items from our merchants and Marketplace sellers, such as used items and apparel), you must contact the seller to arrange for any changes or returns. You'll find these items--along with links to contact the seller--in the "Completed Orders" section of "Where's My Stuff?" in Your Account.

英語がわからないためどういう意味でしょうか。

また解決するにはどうすればよいのでしょうか。

よろしくお願いします。

●質問者: vd3d3
●カテゴリ:インターネット
○ 状態 :終了
└ 回答数 : 1/1件

▽最新の回答へ

1 ● mdfmk

カード払いですよね?もう支払い手続きは済んでいるのではないでしょうか。

恐らくアクセスしようとしているURLは注文をしようとしている途中のURLで、後からアクセスできないものです。



注文済みであることが確かなら、以下の方法で確認できます。


Amazon.comが直接販売している商品を発注した場合

Your Accountの"Where's My Stuff?"にアクセスして、支払いに関する情報などを確認。



Amazon.com以外の業者やMarketplaceの商品を購入した場合

Your Accountの"Where's My Stuff?"の"Completed Orders"にあるリンクから注文を見つけて、

販売者へ問い合わせる。


以下、訳です。大サービスです。

--------------------------------------------------------------------

Oops! We're sorry

The Amazon.com page you tried to access can be viewed only during the checkout process.

お客様がアクセスしようとしているページはチェックアウト(清算)プロセス中にしか見る事は出来ません。


To view or change orders you've placed at Amazon.com, please visit the "Where's My Stuff?"

section of Your Account.

Amazon.comでの注文を確認したり変更したりするには、Your Accountの"Where's My Stuff?"にアクセスしてください。


If the order contains items that haven't yet entered the shipping process, you'll be able to modify your shipping and billing information, cancel items from the order, and much more.

もしご注文が出荷状態にまだなっていない場合は、出荷やお支払いに関する情報を変更したり、ご注文から一部の商品をキャンセルしたり等々の操作を行うことができます。


For items ordered from sellers other than Amazon.com (items from our merchants and Marketplace sellers, such as used items and apparel), you must contact the seller to arrange for any changes or returns.

Amazon.com以外の販売元から購入したもの(Amazon.comの提携業者の扱っている商品や、古着屋中古品等のMarketplaceの出品者からの商品)についての変更や返品については、販売元へご連絡ください。



You'll find these items--along with links to contact the seller--in the "Completed Orders" section of "Where's My Stuff?" in Your Account.

それらの商品についてはYour Accountの"Where's My Stuff?"の"Completed Orders"にあるリンクから探す事ができます。

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