匿名質問者匿名質問者回答ポイント なしウォッチ 1

二ヶ月ほど前にaliexpressで買い物をしたのですが、

商品が出荷されトラッキング番号も連絡が来たのですが、
1月18日以降中国国内で荷物が動いていません。
現在は売り手と返金を求めて紛争状態にあるのですが、最近売り手側から新たな提案がありました。
提案の内容がよく判らないのでどなたか翻訳していただけないでしょうか?

Dear friend,Thanks for your attention. We just check that your packing has already arrived your country's customs. If need.,We could help you extend the delievery time. So that you could have enought time to get it and ensure you Rights and interests.Hope to hear good news from you soon. On the other hand, We will check your packing before you got it all the time. Hope you could keep in touch with us, so that you could know your packing latest infomation.could you pls close the dispute ? Thanks a lot.

上記の内容に承諾するか、拒否するを選択を求められているのですがどうしたら良いのでしょうか?

ログインして回答する

ベストアンサー

その他の回答

この質問へのコメント

コメントはありません

この質問への反応(ブックマークコメント)

質問の情報

登録日時
2017-03-04 20:49:28
終了日時
2017-03-09 01:01:10
回答条件
1人5回まで

この質問のカテゴリ

この質問に含まれるキーワード

トラッキング97中国2024提案48荷物17選択341

人気の質問

メニュー

PC版